نمادين..

خرید بک لینک
ااگر واقعا فقط به خاطر اينه كه بايد تاسف خورد بازم ميگم اگر مسئله فقط تاريخه..

طرف باباش مرخصي اومده اونوقت جشن عقدش ونگرفته كه چي ما مي خوايم جشنمون عيد غدير باشه حالا سر عقد باباش نيست ولي جشن عيد غديره...

حيف كه هيچي نفهميديم حيف... طفلكي ديني كه ما نمادشيم..

واي برشما.....

ما را در سایت واي برشما.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 15:09

صفحه بندی