اما هنوز هم دلم براي همه تنگ نميشه هنوز هم بداخلاق ولجبازم
هنوز هم كم ارتباط مي گيرم..
واي برشما.....
ما را در سایت واي برشما.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90
از قول من به باران بي امان بگو
دل اگر دل باشد آب از آسياب علاقه اش نمي افتد..
.......
دل اگر دل باشد چرتكه نمي اندازد..
حيف كه نه دل دل است ونه دلدار دلدار..
واي برشما.....ما را در سایت واي برشما.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78
طرف باباش مرخصي اومده اونوقت جشن عقدش ونگرفته كه چي ما مي خوايم جشنمون عيد غدير باشه حالا سر عقد باباش نيست ولي جشن عيد غديره...
حيف كه هيچي نفهميديم حيف... طفلكي ديني كه ما نمادشيم..
واي برشما.....ما را در سایت واي برشما.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82
امروز همين جوري كه داشتم آب هويج بستني مو مي خوردم سرمو بالا آوردم يه دختر كوچولوي ناناز نگام مي كردهيچي ديگه تا آخر بستني نگاش به من بود ومن هي خندوندمش اونم داشت ذرت مكزيكي مي خورد.. زندگي كه توش واي برشما.....ما را در سایت واي برشما.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73


امشب هر چي رو مخ دختره رفتم نظرشو عوض كنم بي تاثير بودازش پرسيدم طرفتون بيشتر چه سبكي مي پسندن يعنيااا ذوق مرگ شد
چرا به حرف من گوش نمي كنيد خب 
فرزانه وآبجي هميشه ميگن آخه به تو چه هر چي خودشون ميگنو قبول كن
ما را در سایت واي برشما.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92