هيچي ديگه تا آخر بستني نگاش به من بود ومن هي خندوندمش اونم داشت ذرت مكزيكي مي خورد..
زندگي كه توش بچه نباشه چه بي مزه ميشه... اونم بايد مزه اش زياد باشه ها يكي دو تا خيلي كمه مثلا كم كمش شش هفتا ان شاالله هيچكي از اين نعمت محروم نشه
ان شاالله دو ماه ديگه آقا رضاي مام مياد و ما چه ها كه بكنيم.. اميدوارم من ودوس داشته باشه
ما را در سایت واي برشما.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73